parallax background

Klachten Procedure

KLACHTENREGLEMENT

Indien u ontevreden bent, hoor ik dat graag van u en zal ik proberen er samen met u uit te komen. Het kan zijn dat u- ondanks een gesprek-ontevreden blijft of dat u het gesprek liever wilt voeren met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht. Wanneer u klachten heeft kunt u gebruik maken van het klachtenformulier. Het ingevulde formulier mailt u vervolgens naar p3nl@klachtencompany.nl of u stuurt het per post naar Klacht&Company Postbus 3106 2601 DC Delft. Kunt u zelf niet op internet, vraag dan aan Klacht&Company een papieren exemplaar van het klachtenformulier. Nadat u dit heeft ingevuld stuurt u het op naar het hier voor genoemd adres. De klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op. Vindt u het lastig om de klacht goed te omschrijven of wilt u liever eerst overleggen, dan kunt u ook bellen met de klachtenfunctionaris: 088-2341601 of 06-49665350 Meer informatie vindt u in de klachtenfolder Uw zorgverlener is aangesloten bij een landelijke klachten-en geschillenregeling. Deze klachten- en geschillenregeling is opgesteld door P3NL (Federatie van psychologen, psychotherapeuten en pedagogen) in samenwerking met het Nederlands Instituut van Psychologen en de Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen en is gericht op de geestelijke gezondheidszorg.

Buy now